Intentionalitatea este imperativa!

Intentionalitatea este imperativa!

BusinessTech

34.93 lei

24.95 lei
-29%

Descriere

EŞEC PRIN ACŢIUNE Sl NU DIN TEAMĂ PASIVĂ Unele programe de orientare şi integrare a noilor angajaţi înseamnă, în principal, sa petreci o ora plictisitoare cu un reprezentant de la resurse umane, să completezi tot felul de hârtii şi, eventual un angajat mai în vârstă te plimbi puţin prin instituţie să te familiarizezi cu locurile. Nu la fel se întâmplă şi la Acuity, Salzmann descrie lucrurile în detaliu: Fiecare angajat primeşte un iPad în prima zi de lucru, Avem un material video despre cum si parcheze, cum să treacă prin barierele de securitate, unde este sala pentru instruiri şi unde se aftă toaletele, adică tot ce au nevoie să ştie.   Aceasta nu este o insultă pentru noii angajaţi; o facem pentru ca el să aibă o experienţă bună şi pentru a-i ajuta sa înţeleagă rapid, nu doar logistica, dar şi cultura noastră, Instructorii simt şi ei prezenţi în materialul video: „Bună, sunt Dave şi vă voi învăţa despre,,,'' Vrem să îi abilităm să facă lucruri ei înşişi, nu să-i ţinem de mână. Oferim instruire în sala de curs pentru două luni şi jumătate. Apoi, timp de o lună şi jumătate, vor sta lângă o persoană cu experienţă, observând-o cum lucrează,   Pot privi din sala de instruire sau se pot afla chiar lângă persoana respectivă.   Dar lucrul cel mai Important este că noii angajaţi învaţă crezul lui Ben Salzmann, Pe când era ia Roma şi vizita mormântul lui Rafael din Panteon, Salzmann a avut o revelaţie: el a decis că este mal bine să ai eşecuri încercând să fad ceva decât să te smiorcăi de frică şi sa nu faci nimic.   Această revelaţie face parte integrantă din filozofia lui ca lider: „Eşec prin acţiune şi nu din teamă pasivă Când le-a împărtăşit acest concept şi celorlalţi, a provocat discuţii aprinse în companie, El a hotărât să împărtăşească conceptul şi agenţilor independenţi, aşa că a înfiinţat „La o şuetă cu Ben , o platformă online prin care publică materiale video, conectându-se astfel direct cu cei 25, 000 de agenţi independenţi cărora le-a împărtăşit crezul său. Răspunsul lor a fost puternic. A primit multe opinii, nu doar despre afaceri, dar şi din partea unor persoane care erau bolnavi de cancer sau înfruntau alte provocări. Ei au spus că acest concept nu doar că i-a ajutat să facă vânzări, dar este o lecţie bună de împărtăşit copiilor acasă. A primit mai mult decât spera; conectarea cu angajaţii şi cu colegii de afaceri depinde la fel de mult de personalizarea mesajului, pe cât depinde de profesionalism...

Produse similare

Produse de la acelasi producator