Riscul si brandurile corporative | Laurentiu-Mihai Treapat

Riscul si brandurile corporative | Laurentiu-Mihai Treapat

Tritonic

29 lei

Descriere

Am urmarit cu interes si satisfactie progresul si rezultatele cercetarilor efectuate de autor asupra sistemului bancar si economiei in general, inca din perioada cand acesta activa la ASE Bucuresti. Baza de date cercetata este una impresionanta prin complexitatea si relevanta ei. A inceput cercetarea inca din anul 2000 si a continuat-o pe intreaga perioada a crizei economice si post-criza, rezultatele cercetarii fiind valorificate in 3 carti avand ca beneficiari specialisti ai managementului riscurilor sau studenti.Cartea de fata continua, actualizeaza, adauga si completeaza cu experienta practica si de cercetator a autorului, o truda inceputa cu multi ani in urma. Ea se dovedeste foarte valoroasa pentru studentii de la stiinte economice, management, business si administratie tocmai prin continuitatea cercetarii si esenta rezultatelor, care, pentru cei care il cunosc pe autor, se dovedesc la nivelul asteptarilor de la un expert al fenomenului financiar-bancar.Profesor universitar dr. Anca Gabriela ILIEAcademia de Studii Economice Bucuresti

Produse similare

Produse de la acelasi producator