Volumul Teoria comunicarii este extrem de consistent conceptual si metodologic, sprijinindu-se spre o abordare interdisciplinara a ideiilor si proceselor comunicarii, abordare care impleteste fertil semiotica, filosofia limbajului, sociologia si psihologia sociala. In lucrare sunt inventariate conceptele si modelele clasice, cat si cele contemporane ale teoriei comunicarii, in stransa corelatie cu prezentarea detaliata a principalelor strategii si tehnici de comunicare in campul social. Totodata, cartea analizeaza atat procesele comunicante generatoare de “pozitivitate” si sanatate sociala, cat si cele incarcate de intentionalitati negative, precum variate ipostaze ale manipularii in comunicare, cu deosebire in comunicarea politica si comunicarea mediatica. Un alt registru semnificativ al cartii este cel didactic-aplicativ. Cartea este un indreptar, un ghid pentru educarea comunicatorilor profesionisti, pentru formarea competentelor specifice acestora. Dimensiunea didactic-aplicativa a cartii este in chip hotarator sustinuta prin articularea textelor teoretice cu exercitii si aplicatii incitante si atractive.
To offer a better browsing experience, the website uses technical, analytical, profiling and third party cookies. By continuing to browse the website, you accept the use of cookies. If you would like to know more or opt out of all or some cookies.